sâmbătă, 2 februarie 2008

unde-am plecat si unde am ajuns... - 02. nov. 2007

pai unde sa plecam, la ciochina unde cazuse o femeie intr-o fantana... pana am ajuns noi acolo cumatra fusese salvata si trimisa la spital sa se dezmeticeasca din aburii alcoolului, ca doar nu credeati ca o luase chiar degeaba dupa galeata... n-o fi vrut sa-i dea drumul. ei, la intoarcere (ca de obicei, la intoarcere avem timp si de poze, ca nu ne mai grabim) am ocolit un pic si am intrat in padurea dintre andrasesti si albesti unde toamna isi facea de cap la modul cel mai frumos cu putinta. cochi nu era obisnuita cu tacanelile mele, asa ca a cam holbat ochii cand am oprit in padure - dupa ce s-a vazut in frunze n-ar mai fi plecat. mult galben, mult caramiziu, pasarele ciripind si miros de toamna. 10 minute de pus bateria sufletului la redresorul naturii.












































Niciun comentariu: