marți, 13 octombrie 2009

marti, 13


se facuse 6, taman ce se terminase o zi de coconut - ploaie, frig. am iesit de la slujba cu gandul aiurea, preocupat sa ajung la masina cat mai putin stropit de mizeria de ploaie de toamna (da, e dragut cand ploua, DAR VARA!)
nush cum mi-am ridicat privirea si am vazut varfurile blocurilor scaldate in lumina soarelui, desi pe mine ma ploua. m-am intors catre vest si am intepenit - apusul era absolut superb! m-am suit in masina si in loc sa o iau spre casa, am zis sa dau o fuga pana la marginea orasului, la giratoriu, sa vad mai bine. ajuns acolo am injurat kauflandu' care obtura toata privelistea si am mers mai departe, la fostul poligon al armatei. minunat! da' parca tot se putea mai bine: asa ca am trecut de paltinis, apoi de stejaru, la marginea caruia am carmit spre padure. abia aici am putut privi apusul in toata splendoarea lui - pozele au iesit naspa, ca nu am avut la mine decat sapuniera canon - si oricum lumina era pe duca. am cascat gura vreo 10 minute pana s-a intunecat de tot.

app, mi-am amintit ca azi mi-a aratat moni nush ce fenomen pe cerul rusiei, de-au crezut aia ca s-au deschis portile raiului/iadului/poarta stelara/gaura neagra.

Niciun comentariu: