luni, 26 octombrie 2009

invidiez. asa, si?

ce soir am facut oarecare ordine in rubrica de linkuri si m-am gandit sa o botez cumva. si cum altfel, decat cum am facut-o?
da, il invidiez pe mario pentru ca stie sa faca dintr-o poza cu un ursuletz de plush o opera de arta, pe alin ca ma lasa cu gura cascata mai tot timpul cu pozele lui ( si mereu imi promit sa arunc d50-ul si sa-mi iau un aparat calumea, desi sunt constient ca nu d700-le face poza), pe doris o admir ca citeste CARTI la varsta la care cel mai bun prieten e google (daca nu comva maneaua), pe stelian pavalache pentru poza asta , si mai ales pe bradut pentru ca l-a daruit Dumnezeu cu ingrozitor de multa inteligenta, pe care a canalizat-o exact cum as fi facut si eu daca o aveam (ma rog, imi place mie sa cred).
mai sunt si altii. e rau ca sunt invidios? nu mai pot eu de treaba asta. e invidie constructiva? nu, ca nu depun niciun efort sa: fac poze mai bune decat alin/mario/stelian, nu citesc nici cartile pe care le citeste doris, ba, mai rau, recitesc la nesfarsit cartile care mi-au placut in adolescenta (care ai auzit de doncio toncev?) si nici in indonezia nu am plecat si probabil nici nu o sa ajung vreodata.

Un comentariu:

piticu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.