sâmbătă, 10 octombrie 2009

dialog surreal...

Dan Multhaler: uraciosule
florinfloreanu: ?
Dan Multhaler: tuuuuuuuuu
Dan Multhaler: cate povesti i-ai citit azi lui Stich ?
florinfloreanu: repet: ?
Dan Multhaler: pai ?
florinfloreanu: pai?
Dan Multhaler: eu am zis
Dan Multhaler: esti nedumerit ?
florinfloreanu: hmm...
Dan Multhaler: cum ?
florinfloreanu: asa
Dan Multhaler: nu esti deloc prietenos,today
florinfloreanu: huh?
Dan Multhaler: pai?
Dan Multhaler: ti se pare ca esti prietenos ?
florinfloreanu: d'apoi?
Dan Multhaler: maaaaaaaaaaaa
Dan Multhaler: ce tot balmajesti ?
florinfloreanu: eu?
Dan Multhaler: tu
Dan Multhaler: unde-i Stich ?
florinfloreanu: unde l-ai pus
Dan Multhaler: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan Multhaler: du-te si pupa Stich-ul
Dan Multhaler: rapido
florinfloreanu: poala popii?
Dan Multhaler: maaaaaaaaaaa
Dan Multhaler: iti trag eu poala popii
florinfloreanu:
Dan Multhaler: pupa pe Stich
florinfloreanu: nu ma lasa
Dan Multhaler: ete na
Dan Multhaler: sa te lase
Dan Multhaler: ca ii aduc desene
Dan Multhaler: ce faci acolo?
Dan Multhaler: m-ai aburit today
Dan Multhaler: bine
Dan Multhaler: daca ai treaba....
Dan Multhaler: other time
Dan Multhaler:
florinfloreanu: frumos dialog
Dan Multhaler: pai tot eu ?
florinfloreanu: frumos iti sade
Dan Multhaler: pe mine cade magareata?'
Dan Multhaler: nu vrei sa pupi pe stich...bla...bla....bla
Dan Multhaler: esti uracios
florinfloreanu: da' tu-l pupi pe stich?
Dan Multhaler: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan Multhaler: n-ai inteles ? tolomacule ? sa-l pupi din partea mea ?!!!!
Dan Multhaler: da' tu ce credeai ? sa-l pupi din partea ta ?!
florinfloreanu: tot io tolomac?
Dan Multhaler: pai da
florinfloreanu: pai nu
Dan Multhaler: trebuia sa-l pupi din partea mea
florinfloreanu: tolomac esti tu
florinfloreanu: si daca tot am ajuns sa ne mangaiem, cine esti?
Dan Multhaler: mama ai mansarda fisurata rau
Dan Multhaler: dan,ma....
Dan Multhaler: ce draq ai patit ?
florinfloreanu: dan who?
Dan Multhaler: ai cazut in freza ?
Dan Multhaler: sa vezi ce castane iti trag eu
florinfloreanu: mdeah...
Dan Multhaler: faci pe niznaiu
florinfloreanu: dezvolta danu'
Dan Multhaler: iti dezvolt una imediat........mai intai
Dan Multhaler: pupa-l pe stich din partea mea,ca copilu' o sa-si aminteasca
florinfloreanu: sa o luam pe degete...
Dan Multhaler: asa
florinfloreanu: parinti ai?
Dan Multhaler: sa vezi ce degete iti bag in fund
Dan Multhaler: mai intai
florinfloreanu: dupa ce-mi zici cum se numesc parintii tai
Dan Multhaler: hector si adolf
Dan Multhaler: doi eroi,e usor de tinut minte
Dan Multhaler: sa mor daca nu te-ai fisurat
Dan Multhaler: esti dus,tata
florinfloreanu: mai zi o data cum te cheama
Dan Multhaler: ce draq va dau aia sa haliti acolo ?
florinfloreanu: si de ce DAN MULTHALER ar trebui sa-mi spuna ceva?
Dan Multhaler: maaaaaaaaaaaaaa...Ahile, fiul lui hector si adolf, iti spune ceva ?
florinfloreanu: nope
Dan Multhaler: esti distrus
florinfloreanu: esti dus
Dan Multhaler: da-ti una peste freza
florinfloreanu: ce cauti in lista mea?
Dan Multhaler: du-te tata la exorcist
Dan Multhaler: ti sa fisurat memoria
florinfloreanu: sigur
Dan Multhaler: pai da
Dan Multhaler: asta spuneam si eu
florinfloreanu: ia-o de la zero si zi cine esti
Dan Multhaler: treci pe ddr 3
Dan Multhaler: plm
florinfloreanu: plt
Dan Multhaler: ai stat cu kapu ud in soare ?
florinfloreanu: hmm...
florinfloreanu: sigur nu ai nevoie la doftoroi?
Dan Multhaler: ai bagat memoria in apa ?
florinfloreanu: deci
Dan Multhaler: asta ma dispera
florinfloreanu: suntem prieteni?
Dan Multhaler:
Dan Multhaler:
florinfloreanu: nu te lasa coplesit
florinfloreanu: are you real?
Dan Multhaler: tata,ai baut apa la caine sau ce draq ai ?
florinfloreanu: ma tii din (lipsa de) treaba
Dan Multhaler: pusca mea......
florinfloreanu: ...cureaua lata
Dan Multhaler: asta ma dispera
florinfloreanu: daca ai spune cine esti... ai scapa. deci: cum te numesti? for real? de unde esti? si ce STICHu' meu doresti?
Dan Multhaler: ahile,ma
Dan Multhaler: fiul lui hector
Dan Multhaler: s-al lui adolf
florinfloreanu: aaaaaaaaaaaaaaaaa, pai asa zi, mai ahilica....
Dan Multhaler: ti-o iei curand
florinfloreanu: ca nu stiam de unde sa te iau...
Dan Multhaler: asa...
Dan Multhaler: vezi ca volvo ala parcat are deja un far spart.......ti l-am dilit acum pt. nesupunere
florinfloreanu: uite cum facem: daca o sa ma intalnesc vreodata in viata asta cu stich, o sa-i transmit salutarile tale. da' nu-l pup, ca ramane copilu' traumatizat
Dan Multhaler: sa vezi ce traume in fund iti trag eu.....
florinfloreanu: app, in fata blocului amk un matiz - volvo altadata...
florinfloreanu: app, care dintre hector si adolf ti-e tata?
florinfloreanu: ai? ti-a licarit ceva?

florinfloreanu: tic

florinfloreanu: tac

florinfloreanu: reset la ultima memorie

Dan Multhaler: amigo,imi cer scuze
Dan Multhaler: multe scuze
florinfloreanu: stai asa, bibicule! dupa dialogul asta savuros, merit si eu o lamurire...
Dan Multhaler: absolut
Dan Multhaler: am un id,un cumnat al meu...cu idul florin negreanu,am confundat id-urile, al tau fiind dedesubt
Dan Multhaler: n-am fost deloc atent,am vazut on-line si i-am scris
florinfloreanu: id-ul meu de unde-l ai? hi-fi.ro? okazii?
Dan Multhaler: cred ca de pe okazii
Dan Multhaler: aveam ceva la vanzare pe acolo
Dan Multhaler: asa incat te rog sa ma scuzi
florinfloreanu: lamurit, atunci
florinfloreanu: no problem
Dan Multhaler: stich ii spuneam copilului lui
Dan Multhaler: ce incurcatura naibii
florinfloreanu: salutari si toate cele bune
florinfloreanu: si cand il vezi pe stich, pupa-l si din partea mea
florinfloreanu: pa-pa
Dan Multhaler: bafta,numai bine

Niciun comentariu: