joi, 3 iulie 2008

cum mi-am petrecut sfarsitul lumii

dimineatza. mesele goale, numai eu ratacit pe acolo cu cafelutza si ziarul in fatza. si un cuplu cam dubios, ea pustoaica, el cu un look oarecum interlop. nu bagasem de seama asta, dar ma zgaria la ureche vocea stridenta a pasaricii, vorbea tare de parca toata ramurica terasei era a ei.

momentul in care am terminat ziarul de citit a coincis cu pronuntarea extrem de sonora a unei fraze care mi-a atras imediat atentia: "n-am fost in strainatate, da' de ce sa ma duc eu acolo sa ma ___ cu toti bosorogii?" ups! sa ciulim urechea aia hipoacuzica: "mai bine stau acasa si ma ___ cu unul singur. ce daca ma angajez la hambar cu 10 milioane, mai bine, decat sa iau acolo 100 de milioane si sa ma arate lumea pe strada: 'uite-o si pe zdreantza aia!'. ca si anul trecut cand m-am angajat 3 luni la mare a zis lumea ca sunt in italia. mai bine la capsuni decat sa ma ____toti jegosii aia, ma umplu dreaq de toate bolile... da, mah, il cunosc si pe gabi napoleon (sau bonaparte? nu stiu daca am retinut bine) vorbesc cu el cand vreau. da' nu vreau."
in tot timpul asta statea picior peste picior, din intamplare cu fatza spre mine. avea chilotei albi cu o inimioara rosie "acolo". cred ca inca-i mai are, eu am plecat de pe terasa acum 5 minute.

ce zicea dubiosul nu am auzit, el vorbea incet. isi fuma tigara linistit. doar banuiesc ce era in mintea lui: "nu vrea asta, pune botul alta. pacat de cafeaua pe care i-am dat-o. n-o merita, stoarfa dreaq!"


6 august edit - la o luna distanta, am recunoscut don'soara metamorfozata in chelnerita care ne servea la hambar pe terasa. s-a tinut de cuvant...

3 comentarii:

Anonim spunea...

alo, mosule, tot cu ochii dupa fete, ai? ce catai cu privirea pe chilotzii fetii, ma mosnege?

Anonim spunea...

ma bateau niste ganduri macabre cu privire la provenienta inimioarei celei rosii...mi-au trecut,dar tot nu pot sa ma mir de cat pragmatism zace in fatuca aia...

piticu spunea...

ai sam fut una, nu stiam ca dom florica e asa sfios