sâmbătă, 26 ianuarie 2008

adevarata excursie a americii... - 13 ian. 2008

TEAVA. motivul adevaratei excursii.


...adica hai pe camp, ce daca-i duminica. 13 ianuarie. ceata de nu vedeai la 20 metri. dar daca trebuie, trebuie.ce se intampla? nu curge apa in tot orasul. s-a spart teava spre calarasi, so, hai sa vedem gaura. nu vreti sa o vedeti si voi?





si, cu voia dvs., o chestie despre care oficialii au spus ca e normala: curgea apa ca la robinet - poate chiar era acolo un robinet, nu m-am riscat sa verific.














si pentru ca o singura stire si 2 relatari in direct nu erau suficiente pentru o zi de duminica (repet, 13!!!) am cotit-o spre albesti, drum pe care cadeau crengile incarcate de gheata de mai-mai sa turteasca masina. ca de lovit am fost loviti.... am agatat si pe aici o stire: oamenii strangeau in carute crengile cazute, citez: "ce-s nebun sa iau din padure ca sa intru la puscarie?". desi nu mi se parea o mare stire, luni seara am vazut ca si televiziunile centrale au bifat-o.


mie mi-a placut la intoarcere, am oprit in mult locuri sa fac poze. ca de exemplu la ALBESTI.






























































sa recapitulez: duminica, 13, ceata, polei. concluzia? desi initial nu aveam niciun chef, a fost frumos si rodnic. totusi, duminica???

Niciun comentariu: