miercuri, 8 octombrie 2008

in cat timp se impute o pisica moarta

va spun eu, in 2 saptamani. vas'ca: duminica, 28 septembrie, venind dimineata la munca, exact in buricul targului, in fata centrului cultural (langa primarie, deci) zacea o pisica strivita pe sosea. am vazut-o si luni si marti, dupa care a disparut. am crezut ca au luat-o aia de la salubritate. pana in dimineata asta cand am coborat din masina dupa ce am parcat unde las masina de obicei. mirosul de cadavru plutea in aer si mi-a amintit de faza cu pisica. era acolo, draga de ea, sub o tufa, semn ca baietii destepti au pitit-o si gata, treaba a fost rezolvata.
deci: avem o pisica moarta. daca tot e la noi si nu o ia nimeni, propun primariei urmatorul studiu cu care poate concura anul viitor la premiile ig-nobel: "in cat timp se impute o pisica moarta?" cum spuneam, in 2 saptamani, dar asta in conditiile de relativ frig din aceasta perioada; vara, zic eu, se impute in 3-4 zile iar iarna rezista hat, pana in primavara. studiul poate fi finantat de la bugetul local, membrii comisiei (pentru ca se va face o comisie, fireste) vor primi o indemnizatie de 10 milioane / sedinta, primaria va castiga premiul ig-nobel si toata lumea va fi fericita.
mai putin pisica.

Niciun comentariu: