luni, 29 octombrie 2012

Potăile PSD-ului

Structura unei organizații de partid este aidoma celei a unei haite. Să luam ca exemplu PSD-ul local: avem în frunte masculul alfa (Ciupercă), imediat sub el dulăii (senatorii, deputații, în general apropiații președintelui), câinii ăia mari (consilierii județeni, primarii, sponsorii de partid), cățeii (consilierii locali), potăile, javrele și ghioarlele. Toți ăștia de mai jos latră, mârâie sau, după caz, ling osul celor de deasupra, ca să li se facă loc în eșalonul superior. Peste un astfel de exemplar am dat eu zilele astea -  "slujbașul facebook" al partidului. Este acel individ/individă care și-a luat ca sarcină voluntară propovăduirea pesedeului în mediul online. Și ce-i mai tare și mai tare decât facebook? Drept urmare, raspândacul postează zi-lumină diverse porcariuțe propartidullui/antidujmani.   Trebuie să precizez că prima condiție e ca respectiva potaie să lucreze la stat, altfel nu ar avea timp pentru activități d-astea. Când este prinsă cu mâța-n sac, nu recunoaște, amenință, porcaiește, sare la gâți. Gesturi specifice lumpenului în care trăim, nu?

2 comentarii:

nelucraciun spunea...

Devine tot mai interesant ceea ce se întâmplă astăzi în afara limitelor grădinii mele, în care am hotărât, mai demult, să mă retrag, scârbit fiind eu de întâmplările din sălbăticie.
Căţelandrii vulpoiului şi haita de hiene care-i aţâţă, iată, comit greşeală dupa eroare.
Lupul singuratic încearcă să profite.
Crocodilii pândesc sub luciul apelor.
Necrofagi zburători planează în văzduh.
Leii din savană doar mârâie.
Unde-s turmele ierbivorelor? Ar putea strivi totul in calea lor.
Nu-i aşa că totul devine foarte interesant?

nelucraciun spunea...

Devine tot mai interesant ceea ce se întâmplă astăzi în afara limitelor grădinii mele, în care am hotărât, mai demult, să mă retrag, scârbit fiind eu de întâmplările din sălbăticie.
Căţelandrii vulpoiului şi haita de hiene care-i aţâţă, iată, comit greşeală dupa eroare.
Lupul singuratic încearcă să profite.
Crocodilii pândesc sub luciul apelor.
Necrofagi zburători planează în văzduh.
Leii din savană doar mârâie.
Unde-s turmele ierbivorelor? Ar putea strivi totul in calea lor.
Nu-i aşa că totul devine foarte interesant?